Nu slipper jag dig

Jag hoppas att det här var sista gången jag hörde något från dig. Ditt nummer är borta för längesen, jag ignorera dig på facebook och nu har jag tagit bort dig från msn också. Känns otroligt skönt. Är verkligen så JÄVLA trött på att bli kallad player, att få höra att jag gjort så mycket fel. Fast det egentligen bara är du som vart (och är) sjuk i huvudet. Seriöst, det var ett år sen. GLÖM MIG NU TACK! Du sårade mig så sjukt mycket, och ändå är det du som inte lämnar mig ifred. Fattar inte att jag lägger ner tid på att ens skriva detta inlägg om dig. Men det gick rätt snabbt att skriva det här. Så hejdå, föralltid!


Kommentarer
Postat av: mathilda

orka han!!!

2010-03-22 @ 19:59:26
Postat av: emma

Nej det gör man verkligen inte!

2010-03-22 @ 20:32:23
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: världens bästa jenny såklaaaart

GO EMMA GO EMMA

ehh....



näämen han kan ju draaaa!

2010-03-22 @ 20:38:21
Postat av: emma

Hihiiih min egna hejjarramsa eller?:D

Aaa fan tycker vi alla! tror jag. haha

2010-03-22 @ 22:45:22
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0