Måndag, 8/3

Hej!

Sitter här framför datorn och tvn och käkar ostbågar! Är heelt förkyld, näsan bara rinner, hemskt! Idag har jag bara haft en lektion i skolan, och jag gjorde verkligen inte ett skit. Hade svenska men jag fattar inte alls uppgiften och har dessutom fått mejl om ig varning.. Läraren var inte ens i skolan men ändå var vi tvugna att ha den lektionen, kändes liite irriterande. Man brukar väll få slippa lektionen om inte läraren kommer?

Vid tolv så skulle jag ta bussen hem, men den fastnade ju ganska snabbt och satt fast jag vet inte hur länge? Men säkert en timma om inte mer.. Jag fick lov att ringa mamma så hon fick hämta mig på stan. Vi skulle till kyrkogården och åkte då direkt dit eftersom jag inte hann hem.

Nu ska jag gå och lägga mig, eller snart i alla fall.. Godnatt.


Nu är min älskade morfar nere i jorden, bredvid mormor. Jag saknar dig så fruktansvärt mycket,
men jag vet att du har det bättre nu än vad du haft den senaste tiden. Vi alla älskar dig, för alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0