Köööpa

Jag vill ha en massa saker har jag kommit på. Jag vill bland annat ha en eller flera silvirringar, har ingen :( jag behöver en ny mascara också, alla mina är rätt så slut! Navelsmycken måste jag också ha flera av, vill ha helt i silver så man kan duscha och bada utan att dom ska bli förstörda, fett irriterande! men vet inte vart man kan köpa det. ;( Sen vill jag ha massa skor! ;) Har bara ett par hela just nu tror jag, och dom är rosa! Lite söta faktiskt tycker jag :) men går inte att använda till allt.. Eller det går ju men är inte alltid så fint!




Kommentarer
Postat av: mathilda

jag behövde inte skriva sånadär ord nyss!!!!!!!!!! :D

2010-03-01 @ 21:52:47
Postat av: mathilda

btw vill jag också köpa massa saker :(((( hiho

2010-03-01 @ 21:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0