Jävla matte!

Hade ett litet matte prov i skolan idag. Det var fem uppgifter och man kunde få tio poäng som högst. Nio poäng var MVG och jag fick såklart åtta poäng. Jag kommer aldrig att få MVG... Jag vart klar med provet rätt snabbt och skulle kolla igenom det, så tycker jag att det ser ut som jag gjort fel på det sista talet. Att det liksom ska vara tvärtom, kan inte riktigt förklara men.. Och så ändrar jag det då. Men såklart hade jag gjort rätt från början! Är jag trög eller?! Svar: ja. Haha jag är tydligen sämst på allt.



Nu ska jag bara ta det lugnt och hoppas på att jag senare får smaka på smoothien som min syrra och henes kompis tänker göra!


Kommentarer
Postat av: mathilda

han hade väl inte rättat än? :o

och hallå du är inte sämst :(

2010-03-18 @ 21:14:59
Postat av: emma

Joho han sa ju det?:o eller? då kanske jag fick mindre då:( ... Jo det är jag!

2010-03-18 @ 22:09:56
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0