Idag

Vi somnade vid halv tre tror jag det var(?) igår kväll. Tänkte att vi skulle upp innan tio och sedan gå en lång promenad! Och vi kom upp innan tio också och åt frukost och myste lite med vovvarn ett tag och vet inte riktigt när vi gick ut. Men det kanske var vid tolv eller nått.

När vi gått ett litet tag så fick jag världens jävla skavsår och höll på att dö! Har aldrig fått så stora vattenfyllda blåsor i hela mitt liv! (Och jag är väldigt van med att ha skavsår, får nämligen nästan alltid det) Dom är över hela hälarna och svider som jag vet inte vad, har ingen aning om hur jag ska kunna lämna huset när jag nu ska göra det.. Men jag hade i alla fall tur som fick skjuts till stationen av Mathildas mamma sen när jag skulle hem, och sen hämta pappa mig vid stationen när jag var framme i Eskilstuna! Sen är Mathilda så gullig att jag fick låna ett par skor av henne som jag kunde trampa ner hälarna på eller hur man säger? Tack, tack för allt! Har haft en jätte bra helg tack vare dig. PUSS:*

Juste! Kanske ska tala om varför jag inte bloggat så mycket igår och idag, och det är bara för att jag gjort annat än att sitta vid datorn. Kände liksom för en liiten paus. Nu vet ni det. Det här vart ett rätt långt och också rätt tråkigt inlägg, men så kan det vara. Byye!


Kommentarer
Postat av: mathilda

och du sa inte ens att du hade skavsår förns vi va hemma ju! :oooooo trodde liksom inte att det va så farligt :( hehehe

tack själv PUSS:****

2010-03-20 @ 21:23:17
Postat av: emma

Jo det sa jag faktiskt :( men ville inte vara jobbig och klaga så försökte hålla det för mig själv! Haha. Men det är fett skumt för de rinner fan vatten ur mina hälar fortfarande:o ÄCKLIGT!

Men PUUUUUSSSAR till dig aaasså!

2010-03-20 @ 22:31:58
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

men euw! sluta dricka vatten så kanske det slutar (:

PUSSSSSSAR till dig meeed

2010-03-20 @ 23:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0