Ibland är vi tre bara så rätt!

Skolan kan verkligen vara både as tråkig och hur jävla rolig som helst! Eller ja, lektionerna och de är väll oftast tråkiga. Men rasterna, och då vi tar "våra egna små raster" kan vara det roligaste som finns! Som våran dansliknande sak vi gjorde idag, skrattade ju så mycket att jag knappt kunde stå! Satte mig liksom på golvet och dog av garv, såg så jävla kul ut! Och alla bus vi gjort, och det "hemliga" vi gjorde idag som jag tyvärr inte kan skriva här! Ojojoj, vi är allt roliga vi! J,E & M 4-ever! hahah puss på er




Kommentarer
Postat av: mathilda

utan er skulle jag aldrig överleva skolan! puss på oss <3

2010-03-11 @ 22:05:00
Postat av: emma

Detsamma sötnos! <3

2010-03-11 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0