Godmorgon godmorgon

Hör fåglar sjunga glatt godmorgon godmorgon i kör!

Shit vad kul jag har asså! Nej men jag har precis ätit frukort, vaknade för en halvtimma sen kanske. Ska hem till en släkting idag och äta vofflor. Vet inte hur jag ska klara av att komma dit utan skor i den här snöstormen.. Men jag kan ju allt så det går nog bra! hihi^^

Tvn funkar inte heller märkte jag nu! Går inte att sätta igång den. Hmm.. Aja, vet inte ens om det är snö eller regn nu? Men om det snöar och det förtsätter så lär jag ju få gå ut och skotta studsmattan igen! Usch




Kommentarer
Postat av: mathilda

snöblandat :D hehehee

du kan ju alltid ta skorna du fick av mig igååår ;D

2010-03-21 @ 17:09:33
Postat av: emma

Jadu, får se hur mina fötter mår imorn! haha:D

2010-03-21 @ 19:26:16
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0