Fredag

Tja!

Skolan idag var helt okej. Förutom att det gick åt helvete på media lektionen (vet fortfarande inte vilken lektion som är vilken av alla media ämnen.. haha!), men jag/vi försökte i alla fall!

Slutar rätt tidigt på fredagar, underbart! Efter skolan så tog jag bussen hem som vanligt och på bussen träffa jag syster, haha hon såg mig inte först så fick smsa henne för att hon skulle se mig även fast vi var typ mitt emot varandra.. Jag följde med henne till Årbyskolan där hon skulle prova någon Balo-dräkt?! Såg rätt fult ut^^ Aja, när jag äntligen var hemma så vart det vofflor choklad och ballerinakladdkaka! Mums.

Nu har jag nyss vart på stan, tog med mig Amanda som lite smakråd! Haha nej men, hittade lite saker i alla fall. Men mest på egen hand!


Pussheej:*


Kommentarer
Postat av: mathilda

elakt att bara visa påsarna :o vill ju se vad du köpt :D

2010-03-26 @ 20:42:54
Postat av: emma

Näää de är hemligt.. hihihii men köpte två linnen, en stickad tröja och en mascara:D hehe

2010-03-26 @ 20:48:35
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

okej :DD

2010-03-26 @ 20:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0