En månad

Oj då, bloggen blir exakt en månad idag! Och jag har nu skrivit 104 inlägg! Inte så dåligt va?
Aja, jag har nyss kommit hem från skolan, eller nja kanske inte så nyss då, en timma sen tror jag? Och nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och Morris i fotöljen bredvid mig! Haha. Ska kolla på Andra Avenyn snart tror jag och sen i kväll blir det Efterlyst! Tror i alla fall att det är idag? Hade ju tänkt att kolla på filmen Up någon gång också får se om jag hinner med den idag.
Är otroligt hugrig och vet inte riktigt vad jag ska äta, har inte så jätte ont egentligen, bara i framtänderna faktiskt. Så kan nog äta om det är något man kan skära i småbitar! Haha får väll se vad det blir.. Nu ska jag banta ett tag till och bara chilla lite!



Jag idag! Helt luffig och så för att göra det ännu värre så är det såklart en mobilbild. Men det gör inget va? Nej tänkte väll det! Haha nej nu ska jag sluta skriva konstiga saker och kolla Andra Avenyn istället! Pusshej:*


Kommentarer
Postat av: Victor! :D

Grattis!

2010-03-17 @ 17:09:01
Postat av: emma

Tack! ;D

2010-03-17 @ 18:12:24
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

ojojoj! grattis ;D

2010-03-17 @ 19:49:51
Postat av: wassberg

Grattis typ? och fin bild!=)

2010-03-17 @ 22:06:27
Postat av: emma

Tack, tack och tack:D heheh^^

2010-03-17 @ 22:29:10
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

grr :)

2010-03-19 @ 16:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0