Duktiga jag!

Underbart att vara hemma! Så jävla skönt att bara sitta och ta det lungt, eller bara sitta och typ äta! Mums
Vovven är hos veterinären nu, dom ska kolla vad som hänt med hans onda fot. Hoppas att det går bra och att han snart blir hel!♥



Jag måste ju säga att jag faktiskt jobbat i skolan idag :o
jag gjorde till och med klart ett typ bokuppslag, vart såhär:

Inte för att man ser speciellt mycket men jag har iaf gjort det!!


Och förra lektionen gjorde jag dennaa:

Jag är bäst erkänn?? Haha nej kanske inte men jävligt bra för att vara mig ;) hihii


Kommentarer
Postat av: mathilda

varför gör du finare än mig? :(

2010-03-03 @ 18:03:47
Postat av: SVAR:

Det gör jag verkligen inte unga dam!

2010-03-03 @ 18:17:01
Postat av: mathilda

Haha jo det gör du! Jag kommer inte ens på nåt att göra :(

2010-03-03 @ 22:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0