SOMMARLOV

Heeej!

NU har jag sommarlov!!! :D fan vad skönt. Men den 26 juni så börjar jag jobba, i fem veckor. Blir inget långt sommarlov för mig alltså.. Men nu är det som det är, jag överlever nog!

Hade hajk idag, det vart min skolavslutning.. Det var faktiskt ganska jobbigt, även fast vi inte gick alls lika långt som alla andra gjorde då det var den "riktiga hajken" och de va ju tur det. Hade nog dött då, eftersom jag började få skavsår och har ont i axlar och lite i rumpan nu :( hahah...
Jag såg två ormar idag, lite coolt faktiskt för jag har aldrig sett levande ormar i en skog förut. Haha låter störd. Men eftersom jag inte har det är det ju coolt att se två på samma dag, eller?!?!



Lite bilder från dagen!





Fan vad jag kommer att sakna photoshop, gör redan det liksom.... Aja, nu ska jag äta bakelse hihi bye!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Sommarlov solen lyser skönt sommarlov gräset är så grönt himlen blå vill jag nå när jag fångas utav vinden sommarlov sköna sommarlov!

Typ eller hur den nu går :D

2010-06-10 @ 20:40:49
Postat av: pluggis jenny

VILL OCKSÅ HA SOMMARLOOOV!! :'(((((

2010-06-10 @ 21:06:20
Postat av: mathilda

Jenny, den som väntar på nåt gott väntar alltid förlänge, eller hur är det man sager? ;D

Och förresten ser vår mat ut som en spya tyyyp :(

2010-06-10 @ 21:33:41
Postat av: emma

va e de för låt?:( hahahah

DU FÅR IMORN!!!!!!:D

hahahah nej sluta nu den ser jätte god ut.... eller? haha ;D

2010-06-10 @ 22:04:36
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

nån sommarlovslåt typ :D

hm, inte så jätte faktiskt... men lite :D iaf när den ligger på tallriken :)

2010-06-11 @ 12:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0