Sol hela dagen(y)

Tjaa!

Idag gick jag upp vid 11 halv 12 för att äta frukost, gå ut med Morris i det underbara vädret och sen cykla till stan med syrran! Vi skulle gå en stund på stan men det kändes inte alls kul att gå runt i alla butiker när det var så fint väder där ute så det vart en väldigt snabb runda, köpte glass som vi åt ute i solen, underbart!

Om det saknas ett "å" ibland så är det p.g.a. att mitt å är väldigt trögt just nu :( försöker att kolla lite extra varje gång jag använder det så tror inte det ska saknas något..

Det är förresten jätte synd om min lilla hund, han har en äcklig fästing på örat som har kliat så mycket att han har värsta blödande såret nu, usch stackarn, den ska bort s fort Peter kommer!!


Kommentarer
Postat av: mathilda

du frestas :(

2010-06-16 @ 21:11:15
Postat av: wassberg

Och jag har suttit inne och jobbat hela dagen :/

2010-06-16 @ 23:16:57
Postat av: emma

Mathilda: hehe förlt var inte meningen :(



Gustav: jag tycker faktiskt lite synd om dig :(

2010-06-16 @ 23:32:15
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0