Så sjukt dåligt.

HEEEEEJ!

Oj vad längesen det var jag bloggade nu! Ajja bajja, hahah... Imorgon är det skolavslutning!!! Fast inte för mig, ska ju gå en jävla vecka till :( och sen får jag lov i två veckor och sen ska jag jobba fem heela långa veckor! Jag har redan sagt det här men jag kan inte låta bli att skriva det igen, förlåt. Tycker det är så orättvist!

Idag skulle jag vart ledig om jag inte legat efter med så mycket. Så jag kom till skolan som jag skulle, och var där till halv fyra men fick ändå inte mycket hjälp alls, skolan är fan sjuk. Fattar inte vad dom tänker med, en lärare har liksom tagit ledigt eller nått? Och kommer inte tillbaka på ett tag så jag och Jenny kommer inte kunna göra klart vårat projekt. Får vi IG då? Hon kunde liksom ha sagt något, det är så jävla stört...




Kommentarer
Postat av: mathilda

Tänk positivt! :D

2010-06-03 @ 21:16:35
Postat av: emma

Finns tyvärr inget positivt med det...

2010-06-03 @ 21:23:52
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

Johoooo!

2010-06-03 @ 23:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0