Igår + idag!

Heej!

Hade typ fullt upp hela dagen igår så blev ingen dator alls för mig. Började dagen med att åka till stan med Amanda. Köpte ett linne, två tubtoppar och ett armband för 400 kr tillsammans, rätt bra tycker jag! Aja, sen gick vi hem och solade ute på studsmattan. Efter det blev det att möta Jenny på stan för att äta på ming och kolla på beck premiären!! Den var riktigt bra, och läskig. Vi satt och höll för ögonen och skrek typ, hahah! Efter beck så gick vi på en promenad typ, kom inte hem fören halv tre kanske.

Nu väntar jag på Mathilda som är på väg hit. Vi ska till tuna park eller stan? Vet inte riktigt. Jag ska i alla fall köpa skor. Sen ska jag sova hos henne inatt. Nu måste jag avsluta det här, pusshej!







Haha hitta ingen större bild..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0