I Flen!

Ett tack till alla mina kära läsare som troget besöker min blogg fast än jag är så dålig på att uppdatera just nu! Hahah nej men, just nu sitter jag i Mathildas säng för hon har nämligen gått och duschat. Idag har vi solat, men blev inte så länge eftersom det kom världens största måln över flen så solen försvann helt och hållet. Fan vad roligt jag skriver?! Jag har blivit så fyndig på sista tiden. Det tycker i alla fall jag och Mathilda!! Tror jag.. hihih :D

Vi har inte baara solat idag, vi har ju också vart i katrineholm och shoppat! Haha nej men jag köpte en skjorta bara.. Sen har vi åkt massa bil och lite annat! Ha det underbart, så skriver jag mer när jag har mer tid ;) Juste, ska sova här inatt också, sen på fredag ska jag till Gustav och på måndag börjar jag jobba.. Så ska försöka ha tid. Puss!

Kommentarer
Postat av: mathilda

vadå, tycker jag också att du är fyndig?! :o

2010-06-23 @ 19:39:51
Postat av: MaryCaroline

Flen, vilken skithåla ;)

2010-06-23 @ 19:58:33
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0