Hooome

Heeej!

Torsdag idag, alltså fredag imorgon som också är midsommar!! Det visste ni inte va?! Haha skoja bara.. Men i alla fall, nu är jag hemma. Eller ja, kom hem för längesen men idag menar jag. Har nyss vart på stan och köpt ett tandborstfodral eftersom mitt gamla är borta och jag behöver ett! Och sen ett nytt vitt nagellack eftersom dom jag har antingen är slut eller dåliga.. Nu måste jag försöka orka packa och duscha och så eftersom jag ska ta tåget redan klockan tio till Läggesta. Måste dessutom GÅ till tågstationen med min tunga väska. Kommer ta 40 minuter säkert :( så får inte försova mig eller något..

Här kommer lite bilder från mina dagar hemma hos Mathilda ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0