Hemma hos Gustaaav(:

Shooooo

Sitter hemma hos Gustav, han jobbar från två till sex idag så jag får vänta på honom i fyra låånga timmar :( men just nu kollar jag på one tree hill så förhoppningsvis går dom där timmarna ganska snabbt ändå.

Vi firade midsommar hemma hos Emil igår, och någon gång under kvällen lyckades jag ha bort min mobil, har fortfarande ingen aning om vart den är och det känns ju inte speciellt bra.. Hoppas verkligen att den hittas och att jag får tillbaka den snart!! När jag och Gustav skulle hem sen så GICK vi hem därifrån. Igenom värsta skogen och allt, as jobbigt och jätte läskigt. Hade aldrig gått där helt själv i alla fall! Vi hälsade också på ett jättesött vildsvin på vägen hem, den nöffade massor och bet mig, fast inte hårt som tur var. Den tyckte nog bara att jag var god ;) hahah

Nej nu ska jag nog fortsätta kolla på one tree hill, pusshej!:*

Kommentarer
Postat av: jennyyy

hahaha när börja DU kolla på oth???

btw gör jag det just nuuu, lite coolt va?

2010-06-27 @ 00:43:07
Postat av: wassberg

Hahaha Emma du kanske ska nämna att det var ett tamt vildsvin? :O annars låter det ju fett hardcore att du blev biten och så av ett "vilt" vildsvin!! =D

2010-06-27 @ 22:47:51
Postat av: emma

jenny: hahaha igår :O aaa as coolt :D



gustav: TYST!!!!!!! nu förstörde du ju allt :( heheh(a)

2010-06-27 @ 23:03:52
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: wassberg

Flåt!=( Det var vilt!!

2010-06-27 @ 23:11:35
Postat av: emma

hihihih :D

2010-06-27 @ 23:24:27
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0