Helgen

Mamma: (till Amanda) Har du haft det bra?
Jag: Varför frågar du inte mig?!!
Mamma: För på dig hör man att du haft det bra!

Hahah Amanda har vart i Göteborg hela helgen, på Liseberg och massor och jag har vart hemma hos Gustav! Men ja, jag har haft det bra, jätte bra(: förutom en liten sak som "hände" i fredags, men allt är inte som man hoppats, sånt är livet!
Känner mig jätte duktig nu som klarade att åka hem själv, gick liksom av bussen på rätt ställe och gick på rätt tåg! Hahah var lite nervös faktiskt, aldrig vart där ju :( nu har jag jätte tråkigt och imorgon är det skola. Fan vad det suger.

Kommentarer
Postat av: mathilda

Jag är hungrig! :(

2010-06-07 @ 10:06:02
Postat av: emma

Ät då! :(

2010-06-07 @ 16:20:47
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0