Fattar ingenting

Jaha, nu är jag äntligen klar med Etos, logos och patos! Så jävla skönt att ha en sak mindre att göra. Har kämpat med mitt JB-lopp planeringsak också och nu frågade jag om man verkligen behöver göra den, eftersom jag inte är kallad att göra den eller nått. Och då sa hon att jag inte behöver göra den, att jag ändå ligger på ett VG, känns lite onödigt att jag kämpat med den nu :( men känns också konstigt att jag låg på VG när hon sagt förut att jag låg på G, har ju alltid undrat vad jag gjort för fel men ja, nu känns det ju i alla fall lite bättre! :D MVG kan jag ju liksom glömma att jag skulle kunna få så det är ju bara onödigt att göra klart det nu haha.

Nu har jag muntliga i engelska och svenska kvar. Sen Projekt och företagande som jag gör tillsammans med Jenny. Vet fan inte hur det ska gå till... ÅÅH... HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad ska du göra på det muntliga i svenska & i engelska? & det där projekt & företagande vad gör du där då?

2010-06-07 @ 15:54:09
Postat av: emma

På det muntliga i engelska ska jag kunna hålla ett samtal med någon på engelska typ. och i svenska ska jag typ hålla ett tal i fem minuter om en bild och en text som jag valt, kan inte riktigt förklara. Projekt och företagande så ska jag och Jenny skriva en rapport och massor om vårat projekt, haha kanske inte förklarar så bra men vet inte riktigt själv hur man ska göra :(

2010-06-07 @ 16:19:37
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0