Dumma dag

Min näsa är jätte dum, den vill nysa hela tiden :( vädret är lika dumt, mste ut med Morris snart med det är ju inte alls fint väder idag. BLÄ! Sen kanske jag borde äta något också, har bara ätit massa chips idag, men orkar inte laga mat. Gustav åkte med 10 tåget så nu har jag vart själv jätte länge... haha vi vart stoppade av polisen också, för att han skjutsa mig på cykel. Så töntig regel tycker jag, vad spelar det liksom för roll om man skjutsar någon som är under 15 eller någon som är över 15? Hmm.. Slapp i alla fall böter som tur var :) pusshej!:*


Kommentarer
Postat av: mathilda

hahah fan vilka gangsters ni äääääääär!

2010-06-18 @ 14:26:25
Postat av: emma

Aaa visst är vi!! hehhehh:$

2010-06-18 @ 17:01:50
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0