Åååååh...

Varför blir allt så dåligt idag?! Fattar inte... Det börjar med att jag går till frisören och klipper mig. Fick jätte kort hår.. Och det är fortfarande slitet :( Sen tänkte jag byta om till min byxdress, och vad ser jag då?! Jo, jävla larmsaken sitter kvar. Så jag får åka in till stan lite senare och fixa det... Efter att jag märkt det sätter jag mig vid datorn, då är den också helt störd?! Kolla bara på min paint t.ex. (hahah ja jag har ju inte ps längre så måste använda mitt kära program paint!) den brukar verkligen inte vara så ful? :/

Man kanske inte ser så bra på bilden, men den är verkligen jätte ful och skum :(



Kommentarer
Postat av: Bella

Hörruduru! Du kan få photoshop av mig!!! :-D

Eller det borde du kunna få :P Vi får kolla upp det!

2010-06-11 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0