Sista veckan!!!

Heeeej

Igår fyllde min älskade vän Jenny 18 år!
Hon är alltså större än mig nu.. Vi åt på Ming, hon jag Mathilda och Mimmi. Gott var det väl men ett minus för att dom var jätte sega, men sen bjöd de på drickan i alla fall, så nu är det kvitt ;) haha nej skoja bara men ja.. Idag har jag jobbat, som vanligt kan man väl säga. Sista veckan nu, sen tre veckor sommarlov!!!

Var i Mariefred hela helgen, med Gustav och så. Skulle egentligen hem i lördags men idiot ersättningsbussen kom aldrig. Men det var ju bara tur för mig (a) haha. Sen igår när jag skulle hem slapp jag betala på bussen och tåget betalade jag inte heller för, tyckte inte att jag behövde det eftersom jag betalade en i onödan kvällen innan. Men tåg "gubben" sa inget så han var väl snäll bara antar jag, för man kan väl inte åka med en gammal biljett egentligen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0