JAG UPPDATERAR!!!!

Design

Kommentarer
Postat av: mathilda

OMGGGGGG DU LEVER!!!!!!!!!!!

och om jag är din vän så saknar jag dig med!!!!!!!!!

och hurfan ska ni klara er utan vatten?!!!!!!!!!

(utropstecken är nice)

ehhehehehehhe känner mig som typ en stalker när jag skriver saker som är helt onödiga!

2010-07-06 @ 18:45:39
Postat av: emma

Ja det gör jag!!!!!:D

men jaaa det är klart att du är!:(

vi har vatten i badrummet!! hahah men det är fett jobbigt:/

men nej sluta du är ju helt enkelt min trognaste läsare, inget fel med det!!!!!!!:DDDDD

2010-07-06 @ 19:08:22
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

Okej vad braaa :DDDD

Då kan ni ju passa på att diska när ni duschar, slå två flugor i en smäll så att säga! :D omg jag är så smart. Jag tror jag dör!

2010-07-06 @ 21:06:34
Postat av: emma

HAAHAHAHHAHA fett trög du är:( äckligt att duscha i typ matrester! Bläääää

2010-07-06 @ 21:12:38
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

Meh, va inte så kräsen! Du får ju såklart skölja av matresterna innan du hoppar in! :D

2010-07-07 @ 18:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0