I´m back again!

Ojojoj, bloggandet går inge bra alls för mig nu. Men det beror nog mest på att jag har börjat dissa datorn! Sen händer det inte mycket på vardagarna förutom att jag jobbar, när jag kommer hem äter jag, kollar på oth och sover. Två gånger har jag haft turen att träffa Gustav efter jobbet, vill att det ska hända oftare. Hoppar du läser nu Gustav!! ;) haha

Måste verkligen skriva grattis i efterskott också till min pappa som fyllde förra veckan! GRATTIS!!!!!! Så, nu var det gjort, hehe..

I helgen ska jag träffa Jenny!!! En evighet sen jag såg henne sist.. Inte bra altså, hon är ju trots allt min fru! Hihii :D nej men det ska bli skojigt! Jag har blivit jätte blek eftersom jag suttit inne i över två veckor nu så vill hinna sola lite om det är möjligt. Hoppas verkligen att det blir sol hela augusti annars dör jag. Nu har jag babblat om massa onödiga och nödiga saker så det får räcka för den här gången. Hahah jag är så rolig ibland.. Hörs igen, när ni minst anar det! Hihi hejdå ♥








Kommentarer
Postat av: wassberg

Klart jag läser!;)

2010-07-13 @ 23:51:46
Postat av: emma

Hihi bra! :D men jag mena för att du skulle se till så vi träffas, men de funkade ju inte så bra......

2010-07-14 @ 19:48:55
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0