Har blivit en musikblogg för tillfället.. ?!

Nu har jag lyckats bli kär i en låt igen, ganska typiskt mig att bli kär i låtar som jag sedan lyssnar sönder och så är jag inte kär i den längre. Undra hur länge den här kärleken kommer vara? Haha den är i alla fall sjukt bra! Hörde den för första gången imorse på väg till jobbet. Åker med Kristoffer den här veckan, och han verkar ha ganska bra musiksmak! På tal om jobbet, det här är min näst sista vecka, fan vad skönt. Längtar som jag vet inte vad tills jag får mina tre veckor lov. Inte alls mycket egentligen men det är i alla fall något. Aja, lyssna och njut! Haha :)



Kommentarer
Postat av: mathilda

3 veckors lov är visst myyyycket! jag får bara en vecka till :(

och låten är brao :D hihihihihihihihi

saknar dig :( :*

2010-07-19 @ 18:57:18
Postat av: emma

Nej jag tycker det är jätte lite:( jaaa den är as bra:D saknar dig också!:( :*

2010-07-19 @ 19:00:29
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: wassberg

Tja MatildautanQ... låten är ganska bra!=)

2010-07-21 @ 18:38:22
Postat av: mathilda

Fan snackaru om gustav? :o

2010-07-21 @ 23:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0