Torsdag

Heej!
Jag är as trött och har inte orkat sätta mig vid datorn förän nu. Har jobbat hela dagen och typ frusit ihjäl, jätte kallt där! Efter jobbet så har jag bara vart onyttig som vanligt, ätit donkan, muffins och choklad! Sen har jag kollat på svampbob också, så jävla bra! haha

Det ska bli så jävla skönt att få vara vaken hur länge jag vill i kväll och få sova ut imorn. Den enda tiden jag måste passa är frisören som jag har tid hos halv fem. Ska bara klippa topparna men kommer nog bli flintis, eftersom mitt hår är slitet som fan!:( Har aldrig vart på det stället heller så hoppas att det är bra, det är i alla fall billigt! Tror jag.. haha


Mmm jammie! haha

Kommentarer
Postat av: mathilda

Tur att du är så stor och stark att du kan jobba även fast det är kallt :D hehe

2010-02-25 @ 19:34:50
Postat av: Anonym

Tjockis!=)

2010-02-25 @ 22:17:14
Postat av: mathilda

Jag har feting tråkigt och så hade du inte uppdaterat :( men jag får väl överleva..

Godnattis <3

2010-02-25 @ 23:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0