Ojojoj..

Hej!
Tänkte skriva lite om gårdagen eftersom jag knappt skrev någonting då. Dagen började med att jag sov lite för länge och fick skynda mig med att duscha, äta frukost och gå ut med Morris för att jag skulle klippa mig halv fem. Jag hann i alla fall!
Min frisör var dum och sa att mitt hår är fult när det är plattat och så vägra hon typ att platta det så jag fick gå runt med krull på stan medans jag väntade på Nicole. Vi skulle till tuna park och där köpte jag tre as söta trosor! Har redan ett par sådana men nu hade det kommit nya :D (på gina tricot) sen åt vi äppelpaj på waynes coffee och efter det åkte vi hem till Erika och sen fick vi skjuts till Ostra, där det typ var fest. Där var vi väll till halv fyra.

Nu har jag lite ont i mitt stackars huvud :( vi badade nämligen bubbelpool där och det vart nog lite för varmt för mig, vi var typ elva pers i en 40 graders pool och jag hade knappt ätit något på hela dagen heller. Så när jag ställde mig upp för att duscha efter det så vart jag helt plötsligt jätte yr och svimmade! Slog i bakhuvudet i klinkersväggen.. Gjorde jävligt ont. Men jag fick hjälp med att ställa mig upp igen, men då typ svimmade jag ståendes in i andra väggen! Haha :( sen kom Nicole och gick med mig upp till köket sen var några gulliga och gjorde mackor åt mig och gav mig vatten så jag fick äta något!
Måste säga tack till alla dom som var så snälla igår, speciellt Nicole och Simon, Tack! ♥





De söta tosornaa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0