Hahah okej?

Shit, satt och snacka med någon på msn som addat mig från bdb som skrev varenda gång jag logga in typ. Idag fick han reda på att jag inte kan engelska så bra och då börja han helt plötsligt hata mig, hmm?

Han är 21 år gammal också och borde ju veta att vissa har svårt för vissa saker och vissa har svårt för andra saker. Med andra ord så har oftast alla svårt för nått. En sak han sa (av alla idiotiska saker han sa) var "haha ska jag vara ärlig så tycker jag att du verkar rätt efterbliven som inte kan engelska". Jag fattar inte, är man efterbliven för att man har svårt för språk? Skulle inte tro det. Alla har svagheter. Han sa också något om att jag måste vara den enda som inte kan engelska och att han slår vad om att alla barn i afrika är bättre än mig. So what? Har jag sagt att jag är bra eller? Nej.

Jag vet i alla fall att jag inte är den enda som har svårt för engelska. Jag känner flera som har det och dom är knappast efterblivna för det.

Aja nu orkar jag inte lägga ner mer tid på den idioten. Det är han verkligen inte värd! Skrev det mest för att jag tyckte det var så sjukt. Byye:*


Kommentarer
Postat av: Bella

Då är jag väl också efterbliven.. Har svårt för Engelska ju! Tyvärr!!!

2010-02-21 @ 20:00:38
Postat av: Anonym

känner mig träffad :D haha

2010-02-21 @ 21:23:32
Postat av: Anonym

Hahahaha skumma människor det finns =D

2010-02-21 @ 21:53:03
Postat av: mathilda

hahahahah! det finns människor till allt xD

2010-02-21 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0