Godnaaatt

Nu ska jag sova! Duktig jag är som ska lägga mig tidigt. (Ganska tidigt iaf.. hehe) Men jag han inte kolla film, och inte baka paj heller... bara duscha och kolla House! Får väll ta det imorn om jag hinner med det då(:

Nu har jag bara några få problem till, jag är hungrig och så är jag inte ett dugg trött..! Äta får jag väll ta imorn, eller så tar jag ett glas nyttig nyponsoppa! Och trött, hmm.. jag somnar väll någon gång! Kan ju inte ligga vaken hur länge som helst liksom! haha

Nattii:*


Kommentarer
Postat av: Anonym

NicK!!!!!

2010-02-24 @ 05:06:40
Postat av: mathilda

Godnatt :D

Eller godmorgon, hoppas du får en fantastisk bra dag på jobbet(:

Själv sitter jag fast i sängen igen...

2010-02-24 @ 09:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0