Vem är du egentligen Majlis?!

Jag får både sms och samtal från flera som tror att jag är någon Majlis. Nyss ringde ett blomsterbud(?) och frågade om jag var Majlis. För några veckor sen (en månad kanske?) så fick jag ett samtal av någon som brukade sälja tvättmedel till Majlis. Jag förklarade då att hon säkert bytt nummer så han skulle ta bort mitt nummer så att detta inte skulle upprepas. Jag får även en massa sms från någon tandläkar/tandreglering(?) om att Majlis har en tid nästa dag.. Ofta hon inte märker att hon inte får sms om sin tid och talar om för dom att hon har nytt nummer? Jag får dessutom sms från City Gross (eller vad det heter) om en massa erbjudanden.

Har aldrig varit med om något sånt här förut faktiskt. Visst har flera ringt fel till mig och så men inte flera olika som tror att jag är samma person. Eller hur man säger. Skumt.


Vid 12 går tåget. Då ska jag till min älskling :D kommer förmodligen inte skriva mer idag. Kanske inte imorgon heller, får se när jag kommer hem och om jag orkar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0