Ibland är jag rätt så awesome! eller?

När jag kom hem från praktiken idag så duschade jag snabbt och skyndade mig att göra mig i ordning. Vid kvart över fyra åkte jag och Mathilda (Gustavs syster) till stallet.
Eftersom jag och Gustav varit tillsammans i ett halvår idag så hade han fixat så att jag skulle få rida, eftersom han vet att jag verkligen saknar det. Så han, jag och Mathilda red i skogen idag! Is kallt, mörkt, massa grenar i ansiktet och världens största hästras! Det har jag varit med om idag. Liksom, JAG fick rida på världens största hästras, bara jag, och jag har aldrig ens ridit själv förut (alltså utan ledare) aldrig ridit i så kall temperatur, aldrig i skogen på vintern, men idag gjorde jag allt det. Så jävla underbart! :D Om man räknar bort att det var jävligt kallt och att hästen var lite läskig när han inte ville göra riktigt som jag sa och snubblade dessutom hela tiden!

Det har varit en riktigt bra dag faktiskt :) men nu måste jag gå och lägga mig snart. Ska upp väldigt tidigt eftersom jag ska åka hemifrån halv sju imorgon :(





En liten bild på mig innan jag skulle ta mig till Lidl för att bli hämtad av Mathilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0