Lov?

Nej jag har inte lov än, jag jobbade nämligen idag och det blir att jobba imorgon också.. Man får verkligen jätte ont i ryggen av det jag får göra :( är dessutom inte alls på bra humör och tyckte därför det var läge att tröstshoppa. Blev iofs bara en t-shirt. Men jag har velat ha den ett tag nu men inte riktigt kunnat bestämma mig fören  nu. Sen bytte jag också Gustavs tofflor som var en av julklapparna han fick av mig. Dom var lite försmå och det kostade tydligen mer för en större storlek, blä..

Här kommer en bild på t-shirten jag köpte, den är fin tycker jag. Enkel och bra. Den heter tydligen Lerima! Ifall någon undra.

Kommentarer
Postat av: wassberg

FIN!!!!!

2010-12-20 @ 21:56:14
Postat av: emma

fast inte lika fin som du(a) och vet du, det är en kort modell så om jag sträcker på mig ser man magen(; hihiih

2010-12-21 @ 18:20:06
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0