GOD JUL!

Är uppe tidigt idag. Varför kan man ju undra, det gör i alla fall jag. Borde fan ligga och sova som en stock just nu, gick liksom och la mig vid två och gick upp vid sju.. Har i alla fall ätit gröt och tänt en massa ljus i mitt rum, jätte mysigt! Ska kolla på Gilmore girls tror jag :) en sak som är mindre mysigt bara är att det är en massa kråkor ute som skriker som fan, hörs as bra in!! Sjukt irriterande.. Men när jag sätter igång tvn kanske jag inte hör dom lika bra, får hoppas det i alla fall.


Kan man ha en sämre webcam? Nej jag tror verkligen inte det.

Kommentarer
Postat av: wassberg

Du som är sexig!;) haha och din webbkamera suger, men du är sötast ändå. Fina ljus på biden hehehe..Puss och god jul älskar dig

2010-12-24 @ 15:52:16
Postat av: emma

Du som är<33 puss, god jul och jag älskar dig!

2010-12-24 @ 18:13:26
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0