Är utan mitt hjärta i över två veckor.

I morse vid klockan halv åtta kanske(?) så flög min älskling iväg. Han ska ju till texas och nu "funkar" det tydligen att flyga igen. Buhu, saknar honom redan! Men vi ses igen nästa år(!!!) låter sjukt länge :( men två veckor är ju egentligen inte så mycket om man tänker på hur långt livet är :) för de flesta i alla fall.. 

Nu sitter jag och gör ingenting. Väntar väl kanske på julkalendern, kollar faktiskt på den ibland. Jag tycker att den lilla killen (kommer inte ihåg namnet) och grisen Pyret är sjukt söta :D haha värt att kolla på bara för dom! Annars är det faktiskt riktigt dåligt. Usch.



Mamma och jag bakar förresten bullar, saffrans bullar! Just nu står degen och jäser och ska göra det läänge. Sen ska det vara mandelmassa och vanilj socker och ååh vad gott det ska bli :D dom kommer säkert ta slut på julafton. Då blir jag ledsen. En bild på bullarnas uppväxt:

(hahah vad rolig jag är!..)

Kommentarer
Postat av: Bella

Ingo! :D

(har inte missat ett enda avsnitt i år, hihi)

2010-12-22 @ 12:50:32
Postat av: emma

Haha juste!:D

2010-12-22 @ 14:00:19
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0