5/12

Ojoj, jag säger hela tiden att jag ska bli bättre på att blogga. Men det går inte så bra.. Nu har jag till och med tappat massa läsare :( meen, dom kanske kommer tillbaka när jag bättrat mig! Kommer inte ha ett skit att göra på hela lovet så då har jag nog tid för bloggen, om jag kommer på något att skriva då..

Har mycket att göra nu innan lovet. Har inte köpt julklappar än och är inte ens klar med alla uppgifter i skolan än heller, som måste vara klara innan jul..

Just nu sitter jag och kollar lite på svenska hollywoodfruar och Gustav har precis åkt till affären för att köpa lite mat som han ska göra till oss sen, vilken lyx jag har ibland ;) hihi

Kommentarer
Postat av: wassberg

du skulle ju plugga inte blogga!:D

2010-12-06 @ 23:00:29
Postat av: wassberg

Shiiiiit, uppdatera då!!!

2010-12-09 @ 18:22:34
Postat av: emma

Åh förlåt :( är inte så bra på det längre......

2010-12-10 @ 19:42:56
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0