30/12

Nu är det dagen innan nyårsafton! Klockan är i och för sig bara runt ett så jag tycker inte riktigt att det är den trettionde än. Idag har jag klippt mig, åkt till farmor (fast hon var inte hemma..) sen sov jag några timmar på eftermiddagen och sen har jag kollat en hel del på Gilmore girls. Som vanligt ;)
Har skypat en massa också, först med älsklingen, älskar när har ringer :D blir så glad och usch vad mycket jag saknar honom!! Nu skypar jag med Wilma. Nu vet ni det! :)

Min söta "kusin" Wilma :D

Min ÄLSKLING!

Fattar inte, den jätte söta bilden jag tog när han log blev pytte liiiten :( men han blir ju ändå söt, snygg, fin och allt på alla bilder så :) KOM HEM

Kommentarer
Postat av: wassberg

var du tvungen att ta äckligaste jävla bilden!:@

2010-12-30 @ 03:04:59
Postat av: emma

jag hade/har ingen äcklig bild på dig!(:

2010-12-30 @ 03:54:58
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0