26/12

Heej!

Idag har jag varit på Tuna Park med mamma. Skulle byta mina hörlurar som var glapp, såklart var dom inte det då i butiken enligt han som jobbade där.. Men jag fick byta dom ändå, eftersom att dom faktiskt var glapp i min dator. Testar dom nya nu och dom funkar i alla fall! ;) Köpte två hudkrämer och en läpp sak, haha vet inte vad man kallar det? Den heter i alla fall "Tin o ´Tint" visar bild på innehållet. Haha.. Är ju rea nu och allt jag köpte var det faktiskt halva priset på. Kläder är ju omöjligt att hitta, allt är så himla ur plockat och rörigt. Ville ju köpa en massa kläder nu på rean men det ser inte ut att bli så :(
Snart ska jag iväg till Solfuxen och bli lite brun, förhoppningsvis :) ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, som vanligt. Är så jävla skönt att göra ingenting ibland.



Jag just nu! Jätte fin bild :D eller inte. Fan, varför suger min cam?! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grotesk.

2010-12-26 @ 18:36:31
Postat av: Wassberg

Galet snygg!=D

2010-12-27 @ 05:19:56
Postat av: emma

Tack älskling(: du är världens finaste.

2010-12-27 @ 19:53:34
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

damn vilka bröst

2010-12-28 @ 12:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0