23/12

Imorgon är det julafton! Känns inte alls som det. Allt har gått så himla fort, jag har inte ens julpyntat i mitt rum! Det är nog på tiden att jag gör det nu idag så att jag i alla fall kanske hinner få någon julkänsla. Har aldrig varit såhär seg förut :( det är inte lätt när man har mycket plugg, jobbar ibland, har en pojkvän som åkte till texas och man skulle hinna vara innan och köpa julklappar och allt. Sen är jag nog lite lat också och känner inte att jag vill ha jul ens. Hoppas att det känns bättre imorgon..

Nu har jag precis kommit hem ifrån min farmor. Vi fikade och pratade, min faster var där också. Har inte träffat dom på en evighet! Nu kommer snart min äldsta bror Roberth hit och hans två barn! Nu orkar jag inte skriva mer, har ändå inget vettigt att komma med.. byeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0