22/12

Heeej!

Idag hade jag tänkt sova länge. Eller i alla fall till minst 11, men så vaknar jag ändå vid nio.. Har ju faktiskt gått upp tidigt några dagar nu så är kanske inte så konstigt. Jag somnade i alla fall om men då ringer Amanda och vill att jag ska gå på stan med henne och så blev det! Köpte bara en sån där sak man har på ögonen, som typ kyler. Har ingen aning om vad det heter men typ en sån här:

Fast större med hål för ögonen. Sen har jag bara ätit och nu försöker jag städa mitt rum men det går inte bra alls. tror jag tar det någon annan dag, plugga får också bli en annan dag. Inte för att jag har tid med det men får försöka fixa det :( Idag har jag inte tid för jag måste hinna duscha och så sen ska jag till Josefine vid sju!

Kommentarer
Postat av: WAssberg

Ha så roligt! saknar dig!=)

2010-12-22 @ 22:27:26
Postat av: emma

saknar dig mycket mer älskling:(

2010-12-23 @ 01:40:15
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0