16/12

Sitter på praktiken. Alla håller på och lär sig något nytt så jag fick göra vad ag ville sa dom, och ja, vad finns det att göra? Ne inte mycket alls, så nu sitter jag vid min kusins dator och bloggar lite.

Idag har jag sjukt mycket att hinna med, speciellt med tanke på att jag inte vill lägga mig så sent. Måste vara pigg imorgon när jag ska till älskling efter skolan (har skolavslutningt). Han åker ju på söndag så fredag och lördag blir sista gången jag ser honom i år. Usch vad hemskt det är.. Men jag/vi överlever nog.

Jag ska bland annat hinna med att plugga(!!) var jätte duktig igår faktiskt och plugga massor :D men det räcker tyvärr inte, tror jag inte. Sen måste jag komma på en lösning tills imorn, Gustav vill att jag ska ta med mig min dator OCH skol datorn. Sen ska jag ha med kameran, julklapparna, kläder och allt möjligt! Kan ju inte gå till skolan och sen tåget med typ tre eller fyra väskor?! Det går inte.. Sen ska jag i alla fall också hinna duscha och göra ansiktsmask och så och även skriva ut några bilder från datorn. Plus att jag ska hinna äta och ta det liite lungt också. Orkar nämligen nästan aldrig göra någonting direkt när jag kommer hem. Sätter mig oftast vid tvn en stund, måste liksom lila, varva ner lite efter en jobbig dag ;) haha. Undra hur mycket stress min kväll egentligen kommer bestå av :(


Längtar tills imorgon, kommer vara underbart. Sen blir det svårare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0