14/12

Idag är jag lite glad, haha! Jag har nämligen köpt klart julklapparna till älskling :D har typ haft panik över att jag inte hittat nått. skulle ju vara klar innan fredag.
Han är underbar och värd det allra bästa, just därför det varit så oerhört svårt. Men jag är inte rik och kan köpa något för flera tusen, så jag hoppas att det jag köpt duger :)

Har dessutom köpt klart till min syster också, duktig jag varit idag! Nu ska jag snart kolla på House som börjar klockan nio, as bra, typ, jag gillar house.. Ska äta blomkol, paprika och dipp också! Muuuums.



På söndag åker älskling. Jag kommer att dö. Herregud. Ingen som råkar ha en flygbiljett till texas som jag kan få? Snälla?

Kommentarer
Postat av: wassberg

Söt du är! du som är bäst!=) och det där ser riktigt äckligt ut:(<33

2010-12-15 @ 16:59:26
Postat av: emma

Du är söt<33 VA?! borde inte du typ uppmuntra mig till att vara nyttig??? fast, jag åt kladdkaka efter det där :(

2010-12-15 @ 17:05:43
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0