13/12

Skolan. Fan vad det suger, är helt ensam här och har varit här sen klockan nio.. :( Hade tänkt gå hem om ingen var här men nu ska jag tydligen vänta på min lärare som ska ge mig någon uppgift "lite senare". Varför inte bara ge mig den direkt?! Åååh, pluggar liksom inte ens. Kan inte det jag har kvar att göra och har ingen lärare här som kan hjälpa mig, så är typ omöjligt. Nu har jag förresten fått en till uppgift, jag ska skriva en labb rapport om en brustablettnågonting som jag var sjuk när vi gjorde (snackar naturkunskap nu) och ja, hur fan skriver man en labb rapport om något man inte gjort? Skulle skriva om hennes typ sa hon. Men det kan jag ju inte göra? Den kommer ju bli typ precis likadan. Jag kan ju inte hitta på massa? FAN.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0