10/12

Hej alla mina trogna läsare!

Idag vaknade jag ganska sent, var nämligen ledig från praktiken idag! Riktigt skönt att kunna ligga kvar hur länge man vill när man vaknat. Åt frukost och duschade och så, sen vid två åkte jag till stan med syrran och köpte några julklappar och kläder och mat! Haha.. Sen har jag inte gjort mycket mer idag. Min kusin och hans tjej var här och hämtade min soffa som jag inte ville ha kvar, skönt att bli av med den. Pappa har haft sönder min tavla också, mindre kul. Så nu har jag ännu fler ramar att köpa. Kommer bli fattig direkt :(

Nu håller jag på och slår in de julklappar jag köpt idag! Börjar bli stressigt det här med julklappar, är inte alls klar. Blir alltid klar i sista minuten, typiskt mig..

Tänkte att ni kunde få en bild på det jag köpt idag också (förutom julklapparna, inte för att mina föräldrar läser min blogg men ändå.. hahah) och trosorna fick jag när jag köpte två tröjor från bikbok, kul att dom ger små presenter ibland tycker jag! :)


Kommentarer
Postat av: wassberg

riktigt riktigt snyggt!!

2010-12-12 @ 21:43:08
Postat av: emma

åh tack älskling<3 hihi

2010-12-12 @ 23:14:33
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0