Yeeeeeah, städastädastäda. Kul! Eller?...

Att städa kan vara det jobbigaste som finns. Speciellt om det är ett stooort rum.. Ibland önskar jag att jag inte hade ett så stort rum, är ju bara jobbigt och inte lika mysigt heller? Men men, nu är det som det är! Haha. Har i alla fall plockat undan alla kläder nu, och dammsugit. Måste bädda rent också men det orkar jag inte göra nu :( och städa på mina hyllor och sånt egentligen eftersom dom är fulla med saker, men det orkar jag inte bry mig om nu. Det kan jag lika gärna ta när jag ska måla taket och väggarna eftersom jag ändå måste flytta på allt då och ska rensa lite och möblera om. Hoppas det blir av snart!! Måste bara få min pappa att vilja hjälpa mig lite och i alla fall skaffa färg! Men det lär ta ett tag eftersom han håller på med köket nu... Intressant inlägg va? :D haha


Kommentarer
Postat av: mathilda

Du får väl hjälpa honom i köket så det går fortare :D

2010-08-16 @ 17:58:18
Postat av: wassberg

Jag kan hjälpa dig, man snickrade ju en del som grabb va....

2010-08-16 @ 21:28:20
Postat av: mathilda

skryt lagom gurra!

2010-08-16 @ 21:57:05
Postat av: emma

Nej det tänker jag inte :( hehe.... JAAAA TAACK :D nu måste du(a) hihihi puss

2010-08-17 @ 01:54:22
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0