En helg i Nyköping

 

Hej!

Nu tänkte jag berätta lite mer om vad som hänt i helgen. Jag har som ni kanske förstått tillbringat min helg med min underbara pojkvän. Vi har bland annat sett alla Harry Potter nu! Jag hade inte sett en enda för bara någon vecka sen, och nu alla. Känns lite konstigt på något sätt, haha.

I går så åkte vi till Nyköping, eftersom det är där hotellet Sunlight ligger. Där fick vi en klassisk massage, tillgång till spa och gym och så ett dubbelrum med frukostbufé och så! Vi hade verkligen jätte mysigt och skönt tycker jag. Vi gick också en del på stan, jag köpte inte mycket alls, bara två par trosor.. Men Gustav köpte lite mer(: eller jag köpte ju mat också, och sockervadd. Inte så lyckat när det regnade, jag hade sockervadd över hela mig efter det. Från håret ända ner till skorna, klibbigt var det... Det var i alla fall en helt underbar helg om ni frågar mig, hoppas att Gustav tycker detsamma!

 





Tog tyvärr inte många bilder alls, lite synd tycker jag.. Men vi får väl göra om det någon gång och se till att ta lite bilder då (a) hihi

Kommentarer
Postat av: wassberg

Asnice ;) jag köpte väl inte alls mer än dig? nu tror jag du ljuger lite...älskar dig!

2010-08-08 @ 23:02:13
Postat av: emma

Hahah joo det gjorde du visste! ;o älskar dig också!

2010-08-08 @ 23:07:58
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0