Helgen!

Fredag och lördag

Me and Mathilda!


Spöken?!

Var bland annat i Flen och Katrineholm med Mathilda och hade det skojigt :D
På kvällen var jag med Jenny som vart enda borta i turklandet och äntligen kommit hem. Blev att gå runt på stan och kollat lite, träffade några också, var ju å-festen om någon missat det.
Sen var vi båda dessutom jätte hungriga och orkade inte laga mat och då är stan bra(y)

Söndag, alltså idag..

Blev väckt tidigt (runt tio..) skulle till Ikea och kolla på lite saker till köket. Hittade inte allt vi behövde men det mesta i alla fall. Efter det åkte vi och köpte filtar! En till mig och en till min syster. Har velat ha en sån filt sen i typ julas! Dom är verkligen sjukt sköna :D
Kom hem runt två någon gång och märker då att Morris vart utlåst! Haha och både Amanda och Wilma var hemma men ingen av dom hade saknat honom, stackarn :( tur att det inte var så varmt på altan idag!

Senare åkte jag med min mamma och moster till Margareta och fikade. Nu ikväll har jag bara kollat på oth, älskar det!


Kommentarer
Postat av: mathilda

Den där bilen bakom ser fan läskig ut :o och hur står jag?! Ser lite störd ut....

2010-08-16 @ 09:53:25
Postat av: emma

Hahaha ja :o men jag då, jag har köttbullsnäsa på bilden :D hahah

2010-08-16 @ 13:16:13
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

jag har ett normalt ben och ett tjockt :D hahaha

fast jag är coolast, för jag har en påse!! heheheh

2010-08-16 @ 15:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0