Skolan börjar på riktigt imorgon
Fan, imorgon kommer jag att dö skulle jag tro. Måste upp tidigt, börjar tidigt, ska till skolan, har vanliga lektioner (redaaan?!?!!!!) och ja, hur ska jag överleva? Jag hoppas att mina älskade vänner Jenny och Mathilda ger mig HLR om det skulle behövas. Eller helt enkelt gör min skoldag lite roligare, så jag slipper dö! För sen efter skolan så blir jag räddad av Gustav. Vilken tur jag har egentligen som har er!! ♥

Kanske ska köpa ett par skor imorgon :D har inte testat dom men jag hoppas verkligen att dom är sköna och att jag klarar av att gå i dom och att dom är fina på! Fast jag köper dom säkert ändå.. hahah. Hatar att dom är dyra bara :( eller jag tycker i alla fall att 799 kr är ganska dyrt för ett par skor jag inte kommer använda varje dag. Jag är ju inte gjord av pengar liksom..

Kommentarer
Postat av: mathilda

det va tur att vi slapp göra hlr för då hade du nog dött :o om inte jenny är asbra på det alltsåååå hehehehe

2010-08-30 @ 19:39:31
Postat av: emma

Men shit :o aa det var ju tur då!!

2010-08-31 @ 18:46:28
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0