Shit ni måste få en chock eller nått nu!

Jag uppdaterar som bara den idag, chockerande eller hur?! Haha..

Nu ville jag skryta lite om att jag köpt mina kära chips och jag köpte faktiskt en stor kokosboll också :D eller det kanske heter pärlboll när det är socker på? Eller jag vet inte, men jag tycker i alla fall att det är en kokosboll så då får det vara det! Så nu ska jag tjocka mig (som vanligt..) till några avsnitt av oth!

Jag måste verkligen se till att fixa ett kort på friskis snart så jag inte blir så tjock! Fast att vara tjock är ju gott och själv har jag egentligen inget emot att bli lite tjockare. Eller jag har ju aldrig varit tjock så jag vet ju inte hur det är, tror jag inte jag har? Men får i alla fall inte bli det..

Kommentarer
Postat av: Kungen!

Trror du mig inte?!

2010-08-02 @ 21:36:41
Postat av: den riktiga kungen!!

Det är ju bra att vara tjock ifall det blir lika kallt i vinter som förra vintern, då fryser man kanske inte lika mkt :D hihihi

2010-08-02 @ 22:04:45
Postat av: emma

Hahah ditt puckoooo!



Jaa det har du ju rätt i :o haha :D

2010-08-02 @ 23:52:56
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: Bella

Har du kort på friskis nu eller?

2010-09-30 @ 23:40:28
Postat av: emma

Nee, har inte orkat än :( men snart!!

2010-10-01 @ 11:07:55
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0