Onsdag

Nu är allt fixat. Det blir spa på lördag till söndag istället, dyrare men fanns inga andra tider så. Känns i alla fall bra att ha det klart nu!

När Jenny svarar på mitt sms så ska jag till stan med henne, vet nte vad hon ska göra men hon ville i alla fall gå med mig så ja, hon är lite seg bara.. Jag måste äta, inte ätit något på hela dagen, man blir värsta bantaren av att inte ha något kök! Eller kanske inte, blir ju att äta onyttig mat hela tiden, har blivit ganska mycket Mc Donalds och chips och sånt..

Nu ska jag fortsätta vänta, hoppas hon inte är för seg för jag måste hinna med ett tåg lite senare också!

Kommentarer
Postat av: wassberg

:D:D:D:D

2010-08-04 @ 15:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0