Nu går det trögt..

Eftersom Gustav kom hit ganska tidigt i tisdags så var det ingen idé att börja måla då, och igår hade jag huvudvärk och vilade typ hela dagen så blev det inte av då heller. Så nu har jag inte målat på några dagar och mitt tak är fortfarande inte ens halvt målat och ja, det här kommer ta en evighet. Kommer liksom inte måla idag heller, det är jag på för dåligt humör för.. Har inte ens fått min gråa färg heller än! Men just nu har jag ju ändå ingen användning för den.. :(



Hihi jag tycker det är ganska kul att måla fula och enkla bilder. Så ni får stå ut med att det kanske kommer ännu fler!

Jag tycker nämligen att inläggen blir mycket roligare om det är bilder med (det tror jag typ alla tycker) och jag är trött på att ta en massa bilder som redan finns på internet och jag tar inte nya bilder så ofta, därför så tänker jag börja göra egna ibland! Eller har redan börjat, igår.. haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0